MIWOKI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1313 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij MiWoki. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 20:35 alles top.
24 jun 2026 om 23:29 Prima product en heerlijk van smaak
22 jun 2026 om 7:41 Heerlijke gerechten, goed warm (lees heet) bij bezorging. Zeker een aanrader!
20 jun 2026 om 21:57 Heb voedselvergiftiging opgelopen
20 jun 2026 om 18:52 altijd heerlijk niks te klagen
18 jun 2026 om 19:11 Snelle bezorging en voor 20,- Wok en mini loempia's, perfece portie! (Als het vroeger was wss 13 a 15,- had het nog beter geweest)
17 jun 2026 om 18:37 Het eten was supersnel bezorgd. Denk in 20min al. Grote porties en gewoon lekker! Ik had de honing kip en kip loepia dit keer.
17 jun 2026 om 15:20 Van Spijkenisse naar Hoogvliet, alles was nog warm! Heerlijk gegeten, dankjewel
16 jun 2026 om 19:31 perfect! thank you!
14 jun 2026 om 20:45 lekker
14 jun 2026 om 17:39 snell en goeismaak
12 jun 2026 om 22:30 top zals gewoonlijk.