Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij MiWoki. Meer weten? Ontdek meer
wj
25 jun 2026 om 20:35
alles top.
Cor
24 jun 2026 om 23:29
Prima product en heerlijk van smaak
Wilma
22 jun 2026 om 7:41
Heerlijke gerechten, goed warm (lees heet) bij bezorging. Zeker een aanrader!
Netta
20 jun 2026 om 21:57
Heb voedselvergiftiging opgelopen
Priss
20 jun 2026 om 18:52
altijd heerlijk niks te klagen
Dario
18 jun 2026 om 19:11
Snelle bezorging en voor 20,- Wok en mini loempia's, perfece portie! (Als het vroeger was wss 13 a 15,- had het nog beter geweest)
Varsha
17 jun 2026 om 18:37
Het eten was supersnel bezorgd. Denk in 20min al. Grote porties en gewoon lekker! Ik had de honing kip en kip loepia dit keer.
Isabelle
17 jun 2026 om 15:20
Van Spijkenisse naar Hoogvliet, alles was nog warm! Heerlijk gegeten, dankjewel